Birthday Girl(Hedvig)

Hej!
Igår var jag på Hedvigs iskriskor party.
Det var väldigt kul!

Vi åt pizza och åkte skridskor(såklart)
Hedvig hade en massa kompisar från sin skola där, dom var alla jätte snälla.
Det var en tjej från Australien, 2 eller 3 från Polen, 1 från USA, Två från Storbritanen.
Och sen var det ju jag, min lilla syster, hedvigs syster och Hedvig där.

Sen idag fyllde Hedvig år, så vid 12 tiden åkte vi till Sheraton(Ett hotell) och åt Brunch.
Det var jätte gott och det fanns: Thai mat, Sushi, Polsk mat, Vanlig mat, Amerikansk mat, och en jätte stor dessär bord.
Jag är så mätt och jag kommer inte att äta nå mer idag.


Nåt är fel med kameran, men jag ska försöka lada ner bilderna lite senare ikväll.


-Emmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0