Emmy tipsar

Hej allisamans!

Nu tänker jag tipsa er om lite saker som jag använder för mina naglar.

1. Dapends nagellacks remover,
det går snabbt ska jag säga och det fastnar inte bomulls bitar på naglel spetsarna.

2. Handcreme, mina händer bli lätt tora nu till vintern,
det håller oxå handerna väldigt fina kan man säga.

3. Bomull från Apoteket, det är biligt och fungerar väldigt bra tycker jag.

4.  En glas fil, det går nästan alltid snabare att fila med en glas fil.

5. Depend's Cuticle cream, som håller mina nagelband mjuka och fräschare, det gör det
oxå lättare att trycka back mina nagelbanden.

6. Depend's Nail strengthener, stärker naglarna och gör det svårare att bryta en nagel.
Jag börja använde den igår, så jag får väl hoppas på att den fungerar.


Hoppas att detta inlägg kan hjälpa någon där ute i nagel världen;)

Syns efter skolan!

-Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0