Give me more(Give me Dior)

Hej!!!

Ett bra tag har jag önskat mig en märkes nagellack:)
(Vem gör inte det?!)

Men i all fall nu har jag en.
Igår och idag fick jag mina födelsedags presenter, och en av dom var en Dior nagellack!!!!
Jag fick också pengar(Så att jag kan köpa nagellack i USA), present kort, nagellack,
löss glitter, smycken och lite inrednings saker:D

Jag skrek till när jag öppnade paketet!(Vem skulle inte?!)

Den är jätte fin och har nr. 671 och heter "Graphic Berry"

Nagellacket:
´



Sen fick Jag oxå 3 st China Glaze av Annie, Bella och Lydia:


Jag fick även lite löss glitter av dom:

Här är nagellackt som jag fick av min moster, kusin och min mosters man:

Vist var det mycket lack?!

-Emmy<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0