NOTD: My chihuahua bites!

Hejhej!

Idag är det Thanks Giving här i USA!
En riktig stor grej.

Har precis vaknat klockan är lite över 8.

Igår kväll beställde vi hem pizza, och innan det var vi på ett ceramik ställe(förklarar mer sen)det var jätte kul!

Igår målade jag oxå mina naglar med min nya OPI.
OPIn heter My Chihuahua bites! Jätte rolig namn tycker jag.
Det är en riktig rosa färg, men lite orange oxå.
Det är en väldigt fin färg, det är som en Barbie Doll pink ungefär.

Jag målade på 3 lager ungefär och det torkade ganska snabbt.

Lacket:


Naglarna:






Lite suddiga bilder, men hoppas att ni förstår;)

10/10 poäng!
Super fint och riktigt classic färg!

Ha en riktig bra Thanks Giving och tänk över vad du är tacksam för!;)

-Emmy


Kommentarer
Postat av: Annie

So pretty and cute!

Håller med, en riktig classic färg!

2011-11-24 @ 19:28:14
URL: http://artnail.blogg.se/
Postat av: Mete

Jätte snyggt lack. Nej det är lungt undrade bara eftersom jag inte fått paketet men mitt riktiga namn är Hykmete ajdini :)

2011-11-24 @ 20:08:30
URL: http://lovepolish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0