The winner is...

Hej allisamans!

I detta inlägg tänker jag avslöja vinnaren av min tävling!

Men först skulle jag bara vilja säja att alla som var med var så duktiga!
Jag är så glad att ni sckica in erra fantastiska bidrag till mig!

Jag vet att många inte törs vara med på tävlingar och så,
    och att det kan vara ganska jobbigt att inte vinna:(

Men Vinnaren är...


















Mete!!!!
Du har vunnit!
Du har 48 timmar på dig att mejla tillbaka till mig.
Jag behöver bara veta din address och så.

Om inte du hör av dig så måste jag tyvär välja en ny vinnare:(
      
Här är Metes bidrag:
 
Väldigt snyggt!

Här är en bättre bild på vad du vinner:



Jag kommer att ha några fler tävlingar sen, men inte tills nästa månad ungefär.

-Emmy<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww,vad glad jag blir men kan jag mejla dig efter jag slutat skolan idag :) sckika gärna din hotmail till min blogg för kan den inte :P

2011-11-10 @ 07:10:50
URL: http://lovepolish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0