USA: Natural Environ-mint!

Hejhej!

Idag har jag en relax day, så målade naglarna så kalart!

Jag prövade min nya Sephora by OPI mini lack!
Natural Environ-mint heter den! Det är en jätte fin och är frash mintig blå färg!
Det torkade väldigt snabbt, använde ett lager och penseln var bra.

Jag tycker att det är bra med mini lack, en flaska kanske räcker 6-8 gånger kanske(10 naglar).

Älskar namnet, det passar super bra till färgen och så!
Det står inte namnen på mini flaskorna men på katorgen står det.

Här är flaskan:


Här är naglarna:



9/10poäng
Älskar färgen men jag tror inte att det passar mig:)

-Emmy


Kommentarer
Postat av: Annie

Jätte snygg färg och den passar dig utmärkt! :D <3

2011-11-27 @ 20:49:11
URL: http://artnail.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej mammas älsklingar,



Hoppas allt är bra med dej och Bella. Nu har vi fått snö!!! Jättekul. Lando tyckte att det var jättekonstigt och sprang rynt och nosade.



Jag längtar efter er och hoppas att ni har det jättekul. Pussar och kramar Mamma



JAG ÄLSKAR ER

2011-11-28 @ 12:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0