Black Glitter

Hej Allihopa,

Igår kväll gjorde jag ett jätte snyggt glitter design!

Jag använde en igenomskinlig lack och svart giltter som jag köpte igår på Kupolen.
Jag blev jätte nojd, det var en väldigt enkel design som man kan göra med vilket lös glitter som helst.

Först målade jag på ett igenomskinligt lager och innan det torkade tryckte jag ner
nageln i en hög av glitter. Fem minuter efter det målade jad på ett till lager till så
att glittret inte ska ramlar av.

Flaskan och Glittret:


Naglarna:


9/10 poäng
Det blev lite slarvigt utanför nageln men tyckte ändå att det blev snygg!

Hoppas ni tycker om det!
Kommentera järna!:D

-Emmy<3


Kommentarer
Postat av: just nail it

sv; om du menar länkbyte i menyn så kan vi göra det! :) (du frågade på blogresponse)

2011-10-16 @ 16:48:49
URL: http://justnailit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0