Den horiga nagellackt?

Hi igen,

För bara några minuter sen fick jag ett nagellack från min Mamma.

Det är nämligen en Sally Hansen nagellack som jag har alltid tyckt var snygg.
Men mamma använder bara ett nagellack, en Mavala som heter Madrid.

Alltså fick jag hennes Sally Hansen som hon tyckte var lite horig för henne.

Nästan som ett födelsedag prisent i förväg:)
Jag tycker att nagellackt är absoult inte horigt, men folk har ju olika åsikter.

Nagellacket:



Numer 620 "Wine Not"

Tack Mamma!
Puss<3

-Emmy<3


Kommentarer
Postat av: adriana

Hej :)ja de går jätte bra!! du är verkligen duktig!

Kramar

2011-10-29 @ 23:23:34
URL: http://adrianagroblica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0