Halloween Water Marble!

Hejhej,

Igår när jag kom hem från ica provade jag lite watermarble med lössnaglarna!

Det blev ganska bra, och var jätte lätt... men lite kladigt.
Vangilt vis är det ganska svårt att få till perfect watermarble om inte färgerna går bra ihop i vattnet.
Med som tur vad fick jag ett tips från Annie om att dessa två nagellack nedanför här går bra ihop. 

Använde min favorit halloween färg; Chica boom boom från H&M och även en ny nagellack från Depend.

Flaskorna:

Löss naglarna som jag använde är till höger:

Depends nr. 262

Så här såg det ut när jag hade väl kommit in i det:

Naglarna:




7/10 poäng!

Tycker ni att jag ska göra mer water marble någon gång???


Ett tips om water marbel: Om man gör watermarble på löss naglar så är det jätte bra att sätta på 
en top coat då glänser det mer och gör så att färgen inte kippar bort! 

Ett litet TV tips:
Beauty and the geek är på ikväll på TLC kl. 21!
Det är tydligen ganska bra, så det ska jag kolla snart!

Ikväll ska jag kanske testa nagellacket som jag köpte på makeupstore!
I så fall blir det ett inlägg om det imorgon!

Nagellacket:


Ha en trevlig kväll!


-Emmy<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0