8 nagellack+2 löss nagel pack=143kr och en nöjd flicka

Hej och god kväll!

Jag vet att rubriken är lång, men så känner jag efter min lilla shopping tur igår!

Så igår var jag på Ica maxis "tjej kväll"
Det var jätte kul!
Det var inte bara mycket rea på naglelack men det var nästan rea på mycket annat
(Godis, Mat, Hårvårdsproducter)!

Det var en massa gratis prov saker som man kunde ta, en tjej som satt och målade folks naglar,
en annan tjej som sminkede folk, och dricka och lite mat!

Det var också 20% rea på allt smink!

Jag köpte Depend nagellack och löss naglar!
Här kommer lite bilder

Depend löss naglar:
 
Nagellacket:


Från vänster: En sliver glitter, matalic rosa, matalic blå, mörk lilla, blå, matalic svart, top+base coat,
och nagel bands kräm.

Tänker testa några styken lack denna hära kommande veckan, så då kan jag knäppa lite fler/bättre
kort och berätta lite mer om dom!

Har någon av er varit på en liknande rea på eran Ica maxi affär???

-Emmy<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0