Rosa bandet månaden

Hej Hej,
den här månaden(Oktober) är Rosa Bandet månaden.

Nu ska jag vissa er en nageldesign som jag gjorde i tisdags.
Men efter att jag hade gjort designen kom jag på att rosa bandet ska vara rosa och inte vit.
Men jag tyckte det blev snyggt ändå!

För den här desingnen använde jag en helt vanlig vit, som base coat ungefär, och sedan målade jag på ett
ganska tjock lager av Mavala's "Daimond Pink" som tillhör Rosa Bandet kampanjens "nagel collection"

"Diamond Pink" är verkligen en jätte bra nagellack!
Och det känns ännu bättre när 4kr av 45kr(priset) går till Rosa Bandet Kampanjen.

Jag köpte mitt lack på Lindex

Flaskorna:


Naglarna:



Det dära med vit iställe för rosa var ganska dumt av mig...
6/10 poäng

-Emmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0