Halloween sneak peek!

Hej hej!

Jag älskar verkligen halloween och ser jätte mycket fram imot att vissa 
er alla snygga halloween designer jag har att bjuda på!

Här är ett "sneak peek" om halloween naglar, som jag gjorde idag!

Använde H&Ms Chica Boom boom och en svart graffti lack.

Flaskorna:

 
Naglarna:
Först målade jag på ett oranget lager


Efter det satt jag på graffti:





Tycker att det blev väldigt bra!
8/10

Som sagt snart kommer det mer halloween inspirerade naglar!
Som tex:

Spök Naglar


Zombie/Mumie Naglar

Spindel Naglar

Och kanske till och med Frankenstien Naglar


Kommentera på bara!
Vill veta vad ni tycker:)!

-Emmy<333


Kommentarer
Postat av: Annie

Jätte fint Emilia! :D

2011-10-16 @ 23:34:28
URL: http://artnail.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka snygga naglar! Jag får nog ge mitt grafittilack en chans till!

2011-10-17 @ 15:37:51
URL: http://nailsbyannas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0