Trött

Hej hej,
Ikväll har jag varit på Ica Maxi med Bella och Annie och fyndat väldigt mycket nagellack och lite löss naglar.
Jag köpte 8st Depend nagellack för 100kr som vanligt viss skulle kosta 200kr!
Jag köpte 2st pack löss naglar för 43kr, det var typ ta 2 betala för 1! 

Och sen var det 20% rabbatt på allt smink, men köpte tuvär inget.

Kanske nån av er va också på något liknande idag på erran Ica Maxi???
Jag vet inte om det gällde alla Icamaxi affärer.

Men tänkte sätta upp bilderna imorgon när
 jag kommer hem från skolan eller tidigt på morgonen.
Jag är väldigt trött och ska till att gå lägga mig nu:)

Syns imorgon!

-Emmy<3 


Kommentarer
Postat av: Peennys ♥

Var gärna med och tävla i veckans blogg.

Vinnaren får:

- ett inlägg med bild, text och länk

- Bildlänk i menyn på min blogg som kommer synas en vecka.



Ni hittar inlägget att anmäla er i på bloggen :)

2011-10-20 @ 16:23:59
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: cicci

SV: Tack snälla! Vilken fin blogg du har!! Jag kan inte det här med att designa bloggar, jag vart helt kär i din! Älskar rosa :D

2011-10-20 @ 16:48:49
URL: http://ccnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0