What I want, my top 5!

Hej!
Alla har ju en Nagellacks önske lista.
Så idag tänkte jag vissa er min.

Alla bilder är tagna från Goggle

Och number 1 på listan är:

OPI by Katy Perry och heter Last Friday Night!
Måste ha den, den är så snyyg!

Number 2 är:

(En liten bild, men den orginela stoleken tog upp väldigt mycket plats)
OPI by Katy Perry och heter Teenage Dream!
That nail polish is my teenage dream!;D(Haha!)

Number 3 är:

OPI America collection My adress is Hollywood!
Jag älskar verkligen rosa!

Number 4 är:

Essie the wedding
En sån härlig blå färg tycker jag!

Number 5 är:

OPI by Serena Glam Slam
En väldigt bra, smart och snygg combination!
Two in One!

Jag vet att det är nästan bara OPI på min önskelista, men jag
älskar verklingen POI och tycker att dom har så många fina färger!

Hoppas att ni gillar min top 5 lista!
Som jag har sagt tidegare... kommentera på!
Vill verkligen veta vad ni tycker!

-Emmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0