Most have!

Hej hej!

Så jag har inte riktigt bloggat så jätte mycket på sisdtånde men jag har haft så många prov
 denna veckan och så mycket annat att göra så har inte riktigt hunnit.
 Hoppas ni är guliga och förstår;)

En liten stund sen var jag inne på Bellas blogg och såg att OPI kommer att få in
en ny collection till Mars!!!
Så vackra färger kolla här:

Jag vill nog ha alla förutom den längst upp till vänster och den längst ner till höger:)
Jag ska nog köpa dom när jag är i USA. Men jag kanske köper 1 eller 2 här i Sverige.

Så här heter dom:
My pointe exactly, Care to danse?, You callin’ me a Lyre?
Barre my soul, Don’t touch my tutu!, Pirouette my whistle

Fina va?

Puss o Kram♥

-Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0