Purple Passion

Hej!

Förlåt att jag inte bloggade igår, det blev så sent och jag var jätte tröt.

Har haft en ganska skön fredag, försov mig imorse och kom till skolan kl 10.20 iställe för 9.15!
Tjejerna har varit här ikväll och vi hade det jätte mysigt:)
Idag har jag inte hunnit måla om naglarna men ska göra det senare ikväll eller imorgon bite:)
Hoppas att ni har oxå haft en bra fredag!

Så igår provade jag i alla fall 2 nya OPI som jag har köpt i USA(Men finns ju såklart i Sverige)

Jag provade Pepes purlpe passion och Diven Swine som både till hör OPIs nya Muppet Collection:)

Pepes Purple passion är en mörk lilla/Röd färg med lite glitter och shimmer, det är synd att det inte shimmrade mer men annars gillar jag denna lack ganska mycket.
Jag använde ett lager, men jag tycker att det skulle nog behövas ett lager top coat oxå.

Sedan la jag på ett lager Divine Swine på lilfingret, det blev jätte guligt och jag är helt kär i den!!!

Naglarna och flaskorna:

Naglarna:


Ganska sudiga bilder:(

6/10 poäng för Pepes Purple Passion
10/10 poäng för Divine Swine!!!

Bloggar mer imorn!

Puss o Kram♥

-Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0