When is to much it much???

Hej hej!

Nu är det fredag! Gud vad skönt! Men på måndag har jag 3 prov och på tisdag 1!:(

Nu är jag hemma hos Mormor och har bakat lusse katter!
Dom håller på svallnar nu, men dom ser jätte goda ut!

Jag är oxå hund vakt till min mosters hund Boss.
Han och Lando(Min hund) leker ute i snön just nu.
Boss är jätte sött! Han är oxå en schäfer, fast en långhårig.
Boss är 7 månader och Lando är 8, så dom leker oftast väldigt bra med varandra:)

I alla fall hade lite tråkigt och tänkte blogga lite om en bild jag hittade på Google.
Det är en nagelbloggerska i USA som skriv på sin blogg så här:

"I have more nail polishes than there are days of the year! With so many options, my craving for a color can change as quickly as the weather. But there are some standout shades I just can't shake"

Vist är det mycket nagellack!?
Jag som trode att jag hade mycket;)

Senare ikväll kommer jag att visa mina naglar!
Syns då!

Puss o Kram♥

-Emmy


Kommentarer
Postat av: Jennie Isabelle Poulsen

hur många nagellack har du??

2011-12-09 @ 19:13:40
URL: http://nagelkul.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0