New York och D.C

Hej!

Hoppas att ni har haft en trevlig och mysig fredag:)
Det har jag i alla fall: pakat lite, tagit det lungt och såklart målat naglarna.

Iromgon bitte åker vi till stckholm och på söndag åker jag till New york!
Min dröm stad ända sen jag var 12 år ungefär.

Jag ska hälsa på min pappa som bor i USA, vi kommer att vara
 i både New York och Washington D.C(huvud staden).

Det kommer att bli jätte kul att få vara med honom:)
Jag ser oxå fram imot allt shopping.
Alla penger som jag fick i födelsedags present i år kommer jag att
spendera i USA;)

Jag kommer att ha möjlighet att blogga väldigt offta.
Jag kommer inte ha så mycket tid att måla naglarna... men iställe tänkte jag blogga
lite om allt som jag gör om dagarna.
Såklart kommer jag att köpa mycket nagellack, så det blir i alla fall lite om naglar ändå:)

Jag har aldrig varit i New York för, men är jag var 9 år ungefär åkte vi igenom en liten bit.

New York:/Bild från Google:

D.C:

D.C, bild från google:


-Emmy<3


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Nailish

Vill också till New York! :D Ha det så kul! ^^

2011-11-19 @ 07:30:44
URL: http://nailish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0