Snart åker vi!

Hej hej!

Om en kvart åker vi till sctockholm!:p
Det tar ungefär 4 timmar att åka det för oss.

Planet går imorgon, men vi ska vara på flygplatsen ganska tidigt 
så kommer att sova över hos några släktingar:)

Min res väska (jag tog den största jag kunde hitta) och mitt pass:

Har inte packa så jätte mycket klädder för att jag kommer ju vilja köpa så mycket där,
men det blev ganska mycket klädder ändå för att det är lite kalt där, och
sen har jag en massa läxor som jag ska göra medans jag är borta och det tar plats:


Jag bloggar mer när jag har landat;)

-Emmy<3


Kommentarer
Postat av: Annie

Ha en underbar resa emilia! Vi saknar dig redan! <3 kommer bli så jävla tomt utan dig! Hälsa till din pappa och Bella! Vi väntar på dig här hemma! :D

Vi får lov att hålla kontakten via mejl eller på våra bloggar!

Xoxo

<3

2011-11-19 @ 15:50:15
URL: http://artnail.blogg.se/
Postat av: adriana

lycka till och hoppas att du får en jätte bra resa:)

Kramar

// Adriana

2011-11-20 @ 19:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0