Tävling!

Bild från Google:

Hej igen!
Nu har jag bestämt mig för att jag ska ha min första tävling här på min blogg!
Medans jag är i Polen så kommer jag att köpa 2st nagelack som vinaren kommer att få!

Vem som helst kan vara med!

Man ska måla en kreativ design som har med Polens flaga att göra.
Alltså kommer jag att välja den mest krevativa design.

Regler:
1. Måla en Polensk flag design på sina egna naglar(Ej löss naglar)
2. Om du har en blogg gör man ett inlägg om att man är med på i en tävling på min blogg.
Om man inte har en blogg men face book eller twitter så skriver man att man är med i en tävling på min blogg.
3. Skicka in erat bidrag in till
[email protected] med max 2 bilder.
 Det gör ni senast den 8 November kl 19.00.

Jag kommer att visa priserna innan jag kommer hem från Polen.

Vinnaren kommer jag att avslöja den 10,11 eller 12 November!
Det kostar inget att vara med!

Lycka till!

-Emmy<3    

Kommentarer
Postat av: Mete

hejsan,jag är med i din tävling och jag målade en polsk design men kunnde int esckika dom till dig så tänkte att jag kunnd elägga ut dom i min blog go det gjorde jag www.lovepolish.blogg.se :)

2011-11-07 @ 16:49:18
URL: http://lovepolish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0