10 Dagars schemat...

Hej!
Imorgon åker jag till Polen:)
Min mammas kompis bor där och hennes barn fyller nämligen år.
Jag vet inte om nagellack är billigare där borta min jag tänker ialla fall försöka hitta nåt bra lack.

Men tyvär så kan jag inte blogga varje dag därifrån:( 
Så iställe för att ni ska behöva lida så tänkte jag köra 10 dagar schemat medans jag är borta:D
Alltså 7 stycken tid inställda inlägg!
Jag blir bara borta 1 vecka så ibland kommer det att komma flera inlägg på en dag.
Hoppas det låter bra!

dag 1 - Ditt favorit nagellack
dag 1 - Ditt favorit nagellacks märke - och varför.
-------------------------------------------------------------
dag 2 - Din favorit nageldesign, av dig själv.
dag 2 - Ditt första nagellack.
------------------------------------------------------------
dag 3 - Hur kom du in på det här med naglar.
------------------------------------------------------------
dag 4 - Hur många nagellack har du, av varje märke.
--------------------------------------------------------------
dag 5 - Ditt sämsta nagelköp.
dag 5 - Sämsta nagellacks märket.
-------------------------------------------------------------
dag 6 - Vilken nagellacks borttagning använder du?
----------------------------------------------------------
dag 7  - varför har du en nagelblogg?

-Emmy<3


Kommentarer
Postat av: Annie

Gud vad roligt! Då blir det bra uppdatering på bloggen som vanligt! :D

p.s vi hittade kameran! ;)

2011-10-31 @ 23:57:55
URL: http://artnail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0