Svar om Halloween Spider nails

Jag har fått in två väldigt bra frågor som jag tänkte svara på.


Elin om Hallowen Spider nails! 

Haha, har aldrig gjort ett länk byte, vad innebär det haha? :)

Kramar Elin


Svar: Ett Länk bytte enebär/betyder att jag säter dig som länk under länkar och att du gör samma
sak, alltså kan mina läsare gå/hitta till din blogg och dina läsre kan gå/hitta till min blogg:)


    MoshiMoshiKawaii om Hallowen Spider nails!:

Jättefina :) Jag undrar om en av dom som du använde till att göra prickar är en stiftpenna? ^^


Svar:
Ja, jag använder en stiftpenna ibland. Specialt när jag ska göra jätte små detaljer, eller den hära gången ögon. Jag använder vad som helst för att få till en bra prick. 
Jag kan vissa gågra exemple lite senare ikväll.

  
För det hära tre designer har jag använt en massa olika saker att
pricka med.

Tack så jätte mycket för frågorna!
Ställ järna flera!
Ingen fråga är en dum fråga, och jag svarar alltid,
om det är ätre via email eller kommentar.


-Emmy<3

 


Kommentarer
Postat av: MoshiMoshiKawaii

Tack för du svarade ^^

2011-10-19 @ 20:14:34
URL: http://moshimoshikawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0