Friday night...

Hej på er!

Nu ska jag visa er några designer och färger som jag 
provade på fredag kväll när Bella och Annie var här på nagel kväll:D

En enkel design som påminner mig om blommor(?)
  Jag använde en vacker röd färg från OPI som heter "Big Apple Red" som base färg,
använde 3 olika art liners gjorde lite sträk och sedan avslutade jag med några prickar här och där:
 
Här använde jag samma färger, fast base lacket är mer rosa(glommde vilken färg jag använde):

Här provade jag "Mermaid to order" från Sephora by OPI, vilket är en grön blå havs färg.
Målade senare jag på ett lager holo glitter från
 wet ´n wild som heter "Kaleidoscope" Jätte fin kompination tycker jag!:

Provade vitt crakle på en underbar fin grön färg från sally hansen och heter "Ivy League"
Jag vet att crakle är ganska ute men jag tycker ändå att det blev väldigt fint:

Ännu ett enkelt design. Här var det matt lila och silver sträck.
 Lacket fick jag låna av annie!:

Här är några färger jag prövade,
Från vänster: Dior "Graphic Berry"- Color club "912 Alias"- Sephora "oh my chérie!"-Inglot "nr. 309":

Fint va?

Puss o kram!♥

-Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0