Home

Hejhej!

Kom hem för ungefär en 1 timme sen och nu tänker jag blogga innan jag börjar kolla på en film min syster hyrde.
Har varit på en jätte mysig och trevlig myskväll midag/fest hos Annie och Lydia!
Dom fyllde nämligen 15år för ungefär några dagar sen... och det måste ju fyras!:p

Vi åt jätte god mat, kolla på en väldigt bra film och hade riktigt kul tillsamans!!!
Det är alltid roligt hos dom, vi hittar alltid på något bra!

Etfer maten öppnade annie sina prisenter och sedan fick jag, Bella och Simon våra prisenter!!!
Jag blev så glad för allt jag fick så jag börgade t.o.m gråta lite:)
Hon har ju varit i usa där hon köpte cirka 50 lack!?:O

Jag fick 7 nagellack och ett halsband!:D
Visar blider i nästa inlägg, kameran är helt död och håller på att ladda:)

Tack så jätte mycket Annie och Lydia för alla fantastisca presenterna och en jätte trevlig kväll!!

Puss o Kram alla mina läsare♥ I love you all!

-Emmy


Kommentarer
Postat av: Molly

Jag börjar oxå nästan jämt gråta när jag får något superfint, man blir så tacksam!! :D

och jag är typ.. 'lättrörd' asså gråter lätt till filmer osv ^^

2012-01-14 @ 00:39:15
URL: http://mollyboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0