Milani: 510 3D

Hejhej och godmorgon
Idag har jag vaknat extra tidigt så jag kunde blogga för er om mina snygga holo naglar innan skolan!:)

Provade ett nytt nagellack som jag har fått av Annie och Lydia!
Den är helt fantastisk och jag älskar den så mycket!!!!
Tack mina underbaraste!!!:p

Iall fall nagellacket heter 510 3D och kommer från märket "Milani" och är ett shit fint 3D/Holographisk lack!
(Ursäkta mitt språk)
Den är en jättte fin Gul guld färg och shimmrar som bara den!:)

Jag har bara använt 2 lager, skulle fatiskt se helt ok ut med 1 lager ändå:)
Formulan var fantastisk bra. Och torkade mycket snabbt.

Flaskan:

Naglarna:






10/10 poäng!!!
Jag kommer nog börja gråta när den är slut, men den har ungefär 13-12.5ml kvar;)
 Så jag tror nog att jag klarar mig tills sommaren:)

Tack så hemskt mycket igen Annie och Lydia för ännu en super bra present!:D

btw: Detta inlägg är den 200 inlägget på bloggen! So Happy!

Puss o Kram på er alla♥

-Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0