Nytt för 52kr!

Hej!

Nästan varje onsdag missar jag och mina vänner bussen hem:(
Vi slutar 14 och hoppar på en buss 6 över, men som vanligt är den super försenad och super full med folk som har hunnit till busshålls platsen innan skolans busshålls plast!:O

Usch!!!! Säger jag bara!

I alla fall... Jag, Annie, Lydia och Bella byter sedan buss nere på stan.
Men bussen kom för sent ner till stan idag så jag och bella missade vår
buss hem och då får vi vänta en hel timme!

Men under tiden köpte vi lite nagellack och godis!
Det var iallafall bra!:P

Var inne på lindex och köpte 3 depend, 2 vanliga och 1 kracke lack.
Köpte allt för 52Kr!

Nagellacket:



Puss o Kram♥

-Emmy


Kommentarer
Postat av: Molly

Gud va billigt! :D Älskar när dom rear nagellack :D

2012-01-11 @ 22:18:32
URL: http://mollyboman.blogg.se/
Postat av: Melina

Ja självklart, du får jättegärna kopiera det! :) Tack så mycket, älskar din bakgrund och blogg! (:

2012-01-12 @ 21:45:12
URL: http://vivalalamelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0