Spoiled:Trust Fund Baby

Hej alla mina underbara läsare!

Idag ska ha en plugg dag med mig själv(äventuelt Annie om jag får tag på henne!:l)
 men innan det ska jag blogga lite för er!;) 

Provade "Trust fund baby" igår ikväll.
Ett nagllack som jag fick av Annie och Lydia i fredags! Stort leande!:D
Målade naglarna först svart och sedan målade jag på glittret:)


Flaskan:

To beautiful to describe!:



Var lite svårt att knäppa kort idag:/
Men jag hoppas att ni fattar hur fin den är!

I love it!
Tack igen Annie och Lylle you made my week!

10/10p

-Emmy


Kommentarer
Postat av: elin

Hej, vad använder du för program när du redigerar dina bilder ? :)

2012-01-16 @ 08:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0