Jet lag!

Hehej bloggen och alla som läser detta!

Så igår kom jag hem till sverige, och så nu är jag jätte jet laged!

Igår kväll kunde jag inte somna tills 3 på morgonen... hemskt!

Det var inget bra på tv eller något bra att lysna på radio heller, jag räknade mina nagellack ett par gånger,
sortirade mina lack ett par gånger, tränade på SO prov och Spanska prov, och målade en ny design.

Vaknade sen vid 12 tiden av att telefonen ringde, först blev jag jätte sur men när jag hörde lydia's(Annies syster) röst blev jag jätte glad:)!

Gick inte till skolan idag för att jag var alldeles för tröt och hade jätte ont i huvudet.

Men igår kväll målade jag en mysig jul design, använd min nya Essie som grund färg.
 Jag använde ungefär 5 eller 6 lager, men jag skulle nog ha använt ett lager till. 
 Fomulan var jätte bra och det torkade ganska snabbt men det är ganska igenomskinligt(stavning), så det var nog det ända dåliga.

Sen målade jag på två lager av min nya glow in the dark lack, det var en ganska glittrig igenomskinlig färg, jag tycker att det passar jätte bra till jul och nyår.

Visar bilderna sen, kameran är helt slut på batteri men den håller på ladar.

Här är i alla fall två fina bilder på central park som
 jag knäppte i lördags(knäppte så klart fler men det visar jag sen):

Balto statyn:

Senare ikväll kanske jag hiner visa fler bilder på New York. 
Syns då kanske!

-Emmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0