Julens naglar

Hejhej!

Imorgon är det jul afton!!!!!!

Ohhhh, jag är så glad!!!

För att vi är en amerikans familj kommer jag och min syster att få öppna några jul klappar imorgon bite(egentiligen den 25), så det kommer att bli super! Sedan vid 5 tiden ungefär åker vi och hela vår släkt upp till ett ställe som heter Fryksås, där kommer vi att äta julbord. Det är ett jätte fint ställe uppe på ett berg och har en super fin utsick över Siljan/Orsa sjön! Efter julbordet åker vi till Mormor och fyrar resten av julen där!:)

Men nu kommer mina jul naglar!
Jag valde min nya mini Orly "Star spangled"!
Det är en riktig röd glittrig lack som täker väldigt bra. Använde 2-3 lager.

Detta lack påminner mig om China Glazes "Red Ruby Pumps"
Bild från Google:

Mina Naglar, Utan blixt:


Med blixt:

Dåliga bilder:(
Det ända dåliga med detta lack är att det törkade väldigt seggt:(
8/10 poäng

Syns sen!
Kram♥

-Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0