Kan inte sova:(

Hejsan alla ni!
Jag kan inte sova, vet inte riktigt varför.
Men det är bra att jag bara behöver vakna kl 8 imorn.
Tänkte blogga lite för er i alla fall:)
Så idag(Tisdag) har jag haft en kreativ dag. Håller på i fem dagar och imorn(Onsdag) är sista dagen.
Jag har syslöjd med Lydia, Annie och Bella.
Det är väldigt kul och jag har gjort ett par örhängen och en hund säng åt Lando.
Jag har oxå varit nere i Stan och fikat med mina underbara vänner, köpte Jul klänning, Lösögon fransar, och presenter tills jul!
Jag visar er jul sakerna senare idag.
Och sen fram mot kvällen kommer jag att visa en ny nageldesign(Onsdag kväll):)
Bara 3 dagar kvar tills jul afton!!!!!!
Tänk vad fort denna år har gått!:o
Nu ska jag försöka sova lite!:)
Godnatt.
Min lilla Lando:
Puss o Kram♥
Hoppas att ni gillar hur bloggen ser ut:p(Bakrunden alltså)
-Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0