Svar på en kommentar

Hejhej!

Jag har fått denna kommentaren, som jag tänker ju så klart svara på!:

Charlotte Borneklint  ([email protected]) om USA: Spa naglar:

Hej Emmy.
Jag behöver hjälp, jag har lagt ett grått lack från IsaDora men jag vill piffa till det och har total idétorka....
Bild finns här om du vill och orkar:
www.bondmoran.nu

Svar:
Så klart jag vill hjälpa till! Och det var jätte guligt av dig att fråga!
Om det vara mina naglar hade jag kanske målat på ett lager ljus glitter, typ vitt kanske.
Eller så kan du ju gö lite vita prickar. Du kan kanske gö prickarna i olika storlekar. 
Typ som annie hargjort här med sina prickar:

Fast så klart med grå som grung färg och prickarna i vitt:)
 Jag gillar inte riktigt att mixa gråa färger med andra färger än
vitt, lilla, röd eller ljus blåt.
Hoppas att det här kunde hjälpa dig:)


och såklart om någon annan har några frågor om någonting så kommer jag ALLTID att svara!

-Emmy


Kommentarer
Postat av: Charlotte Borneklint

Tack så jättemycket Emmy!!! Jag önskar att jag väntat tills jag läst ditt svar.. Jag hade tråkigt i natt och då blev det att jag fixade dem ändå. Jag lade på ett lager ljusrosa krackeleringslack vilket blev skitfult!!! Så jag lade 2-3 lager glitter ovanpå vilket räddade det någon sånär. Men vackert är det inte.... haha. Men nästa gång ska jag testa ditt tips!!! Tack så jättemycket, du är underbar!!



<3

2011-12-03 @ 12:40:40
URL: http://www.bondmoran.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0