Celeb nails...

Hej!

 Jag tycker att för det mesta så har kändisar snygga naglar, men det som
är lite konstigt tycker jag är att många har inte gjort dom själva och visar stolt upp dom ändå.

 Såklart kändisarna har ju inte så mycket tid åt sig själva.

 Men vem är det tex som får sitta med kändisar och göra en massa snygga design på dom?
Och vem är det som hittar på alla idéerna bakom Gagas naglar, det kanske är hon själv? eller?

 Alla bilder hittade jag via Google:)

 Lady Gagas snygga naglar syns till över allt, Music videos, röda mattan, och i inter Viewer:







Andra kändis naglar:




Imorn har jag en jätte snygg design förberett:)

Syns då!

-Emmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0