Igår: gammla stan & Snart: shopping!

Hej!
Igår blev det ingen shopping tyvärr:(
Men vi besökte gamla stan och det var väldigt kul och intressant:)

Om en kvart ungefär kommer Hedvig hem, min mammas kompis barn(dom som vi bor hos).
Hon är lika gamal som mig, och fyller år imorgon.
Hon går på en jätte sträng britisk skola. Varje dag börjar hon 8 och slutar kl 16. 

Några regler som hon berätta för mig:
1.Inget nagellack
2. Inget smink
3. Inga smycken: örhängen, halsband,armband
4. Dom måste ha svarta strumpor på sig
5. Dom måste ha svarta skor.
6. dom måste ha en jätte ful skol uniform på sig
7. Inga mobiler

Och lärarna är helt störda!

Men i alla fall när hon kommer hem ska vi till ett shopping center!:D
Där finns många affärer. Dom 2 affärerna som jag längtar mest till är Sephora och Zara!
Hoppas att idag kan jag handla priserna tills tävlingen.

Bilder från igår:






-Emmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0