My favorite blogs...

Hej!

Just nu vet jag inte vart min kamera är:(
Jag kan alltså inte visa er allt nagellack som jag fick när jag fyllde år:(

Men nu vill jag berätta om mina fpvorit bloggar:

1. Annies blogg, hon är så jävla duktig, jag insperiras av henne varje dag.
Hon uppdaterar väldigt oftat, har så mycket krevtivitit och skriver alltid om intresanta nagel saker;p
Hon är oxå min bästa vän:)



2. Bellas blogg, hon är oxå jätte duktig, uppdaterar ofta och har bra smak när det kommer
till hur naglarna ska se ut, men hon ger även sjukt bra nagel tips, jul klapps tips och även nagel vårds tips.
Hon har en väldigt stadig hand och klarar av allt när det kommer till små detaljer.



3. Nailtastic! Alla känner till denna blogg(Hoppas jag), hon skriver inte mycket om design men hon
visar alltid upp färjer. Hon har så mycket nagellack jag blir oftast avis när jag läser hennes blogg,hon har
ju så mycket nagellck. Det är alltid super bra bilder och hon hon skriver alltid mycket om sina lack.

-Emmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0