NOTD: DS Opulence

Hejhej!

Så igår prövade jag min nya OPI, den heter DS Opulence och är typ en glittrig lack, nästan holografisk? 
Jag älskar denna lack, en riktigt fin mörk rosa färg och med mycket shimmer.
Nagellacket kan vara holografiskt, men jag vet inte riktigt. 
Använde 2 lager. Formulan var riktig bra.

Jag tycker inte att man bode sätta på en topcoat. Efter att ha målat på 2 lager satt jag på
ett lager topcoat och sen blev det typ luft bublor?! Det var jättekonstigt och var inte nå fint.
Men efter det målade jag på ett till DS och då blev det bra igen.
Så i min åsikt bode man inte använda en topcoat till detta lack.

Flaskan och top coaten:


Naglarna:










10/10 poäng!
Jag tycker att färgen passar mig bra, och att det kan vara ett riktigt snyggt ny år/vinter lack!

-Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0