USA: Snart nagellacks rea!!!

Hej hej Sverige!

Jag har hört att det snöar där, i alla fall i några ställen;p
Vad roligt! Men kallt:(


Men nu skulle ju jag prata/skriva om en nagellacks rea jag ska till om bara nån timme!
Man kan köpa 3 stora sally hansen nagellack för 10$=70kr!
Man kan köpa 2 China Galze 4$ st och få en grattis, alltså 3 china glaze för 8$=56kr!
Man kan köpa 2 OPI 9$st=63kr och få en base coat eller top coat grattis!
Och jag tror att alla Essie är det 20% på!
Och sen var det en massa andra erbjudande som jag inte riktigt kommer ihåg...

Men den hära rean är som en dröm för alla nagellack älskare!
Eller hur?

Bloggar mer när jag kommer hem!!
  
-Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0