Kiwi day!

Hej och godmorgon!
Om en timme ska jag till hund dressyr men först tänkte jag visa en kiwi design som jag gjorde imorse:)
Det blev ganska bra för övrigt, men långfingret blev jätte ful:(

Använde Viva la Diva nr. 112(konstigt va), Isadoras nr. 603 Tip wihte, och 2st Brodway nail art.

Hi & Good morning!
In about an hour I am going to dog agility class but first I wanted you show you all a Kiwi design I did this morgning:) It is ok, but my midle finger is so ugly:(

I used Viva la Divas nr,112(112 is Swedens 911 number), Isadoras white tip nr.603, and 2 Brodway nail art.

Flaskorna/The bottels:

Naglarna/The nails:




4/10 poäng/points

Jag bloggar lite mer när jag kommer hem!<3
I will blogg some more when I get home!<3

-Emmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0