Pink & Black Halloween

Hejhej!
Först skulle jag bara vilja säga tack till ni alla som följer min blogg:)
Jag hade aldrig tänkt att det skulle bli så många på en sån kort stund:)
Utan er så skulle jag inte vilja blogga mer;)
För 2 veckor sen ungefär den här tiden satt jag och undrade om jag skulle göra en blogg eller inte.

Men i all fall igår gjorde jag fler löss naglar för Halloween.
Halloween är nämligen på måndag alltså den 31 oktober, där jag kommer ifrån firar man alltid stort:)

Så nu har jag målat ganska många halloween design men jag måste göra klart ett par mummie naglar.
Idag ska jag blogga lite,måla naglarna, köpa leksaker åt hunden och köpa en pumpa.

Jag har alltså gjort "hafl moon nails" kan man säga.
Men tummen blev inte så bra:(



Det kanske inte riktigt har nånonting att göra med Halloween, men jag tycker det:)
Nästan som en riktigt tjejig Halloween!

6/10 poäng
Ses snart!

-Emmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0