My big puppy boy!

Tänkte vissa er min lilla babies Lando!
Han är min 7 månader gammla schäfer valps pojke!

Jag tycker att han är jätte söt, snäll och rar!
Det som jag tycker bäst om honom är att han är så mysig! Han följer mig vart jag än
går, och oftast så sover han I min säng!

Now I am going to show you all my little baby boy Lando!
He is my 7 month old germanshepherd!

He is so cute och really sute!
What I like best about him is that he is so cozy!
He follows me where ever I go and most of the time he will sleep in my bed! 

En bild när vi skulle kolla på honom, på bilden är han 7 veckor/
The first time we met him, about 7 weeks old:

Fösta dagen hemma hos oss/His first day at home:

En bild från I sommras/A picture from this summer:

För ungefär en månad sen vid sjön/About a month ago by the lake:



Några veckor sen/A few weeks ago:

Idag/Today:


Jag älskar honom, min lilla gubbe!
Imorgon ska jag på hund dressyr med honom!

I love him, He is my little boy!
Tommorow I am going to an agility thing with him!

Hoppas att ni tycker om honom lika mycket som jag gör!

Hope you like him as much as I do!

-Emmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0