Myss kväll med tjejerna!

Hej!
Nu har jag kommit hem från en mysig kväll med tjejerna!
Nämligen Annie, Isabel och Lydia!

Kollade på en bra film "something borrowed"
Och så klart målade vi naglar:D

Jag målade en jätte söt cupcake design!
Men tyvär glömde jag kammeran hos Annie och måste åka och hämta den innan jag åker iväg.

Så om jag har tid imorgon så vissar jag bilerna, men annars kan jag visa dom när jag är i Polen.

Hi!
I just came home from a cozy night with the girls!

Watched a good movie "Something Borrowed"
And
of course we painted our nails:D

I painted a really cute cupcake design!
But unfortunately I forgot the camera at Annies, but I am going to pick it up before I leave.
So maybe tommorw I will show you all the pictures, but if I dont I will show them some other time. 

-Emmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0