New nailpolish & glitter!

Hej hej, Hi!

Idag och igår har jag varit hos min Moster.
Today and yesterday I was at my aunts house.

Där fick jag lite nagellack från min kusin, hon vilja inte ha det längre:)
Det är inte gammal lack och det är väldigt mycket kvar i flaskan!

There I got some nail polish from my cusin, she did not want it any more:)
It is not old or very used nailpolish.

Jag fick två topcoat en från isadora och den andra ståg det inget, och en rosa lack från Max Factor.

So I got two topcoats, one from Isadora and another that did not have a name.
And I also a Max Factor, it is a cute pink sparkely nailpolish.
'
Jag fick också lite rosa glitter!
I also got some pink glitter!

Jag sätter upp lite bilder senare ikväll.
I am going to put up some pictures later tonight.

-Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0