OPI Yodel me on my cell

Hej och godmorgon!
Igår kväll målade jag om naglarna(Såklart)
Jag testade min nya OPI som heter "Yodel my on my cell"
Den var en jätte bra nagellack och var en väldigt fin färg, lite mellan grön och mörk blåt!

Hello and god morgning (or goog evning in American time)! 
Yesterday night I repainted my nails.
I chocie to use my new OPI that is called "Yodel me on my cell"
It was a really good nail polish and had a very nice color, in the middle of green and dark blue!

Flaskan/The bottle:


Naglarna/The nails:



9/10 poäng/points

Ha en trevlig dag!
 Jag gör ett till inlägg när jag kommer hem
från skolan!:)

Have a nice day!
I will update more when I get home from school!:)

-Emmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0