Svar på kommentar...

hej!
Tänkte svara på en kommentar!:)

evelina om Blue Dragon Fly!:

Är du artnail och bellasnaglar bästisar jag tkr att n i nämner varann hela tiden?
Svar: Ja, vi är alla bästisar, jag har känt Annie och Bella sen jag flytade till Sverige(För 3 år sen ungefär)
Vi har alltid gåt i samma skola och klass, spelat fotboll tillsamans och vi bor väldigt nära varandra.
 Det var Bella som var först ut av oss som fick en nagel blogg, sen ungefär 10 dagar senare(tror jag) gjorde Annie också en, några månader senare blev min blogg till.
Det var dom två som fick mig att bli intreserad av nagellack och allt som har med naglar att göra!:)
Annie har även en syster Lydia som jag är också är bästis med.
Vi är alltså 4 stycken. 
Men tyvär så är hon inte lika intreserad av naglar och nagellack som vi är.

Hoppas att det svarade din fråga:)
Om nån annan har några fler frågor så är det bra att fråga:D

-Emmy<3

Kommentarer
Postat av: evelina

Förlåt att jag varit lite taskigt men du gör jätte fina design

2011-10-28 @ 21:00:45
Postat av: evelina

Ja <3

2011-10-28 @ 22:41:09
Postat av: kattis

Hej vad är din mail adress, det står i tävlingen att man ska skicka in bilder men hittar inte din mail adress. Svara gärna på min blogg :) Där är ett par av bilder!

2011-12-01 @ 19:42:45
URL: http://kattisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0