Lavender Blue

(Tidinstället inlägg, Formodeligen sitter jag på en buss just nu så)

hej på er ialla fall!

Tyvärr blir det inget pink wednesday idag:(
Hinner inte riktigt med alla prov och läxor.

Men iställe ska jag visa er ett jätte snygg lack som jag provade i förgår!:D
Det är en lavender färgade lack från Depends vår collection!
Den heter "Lavender Blue" och har numer 299.
Jag använde två lager men skulle vara helt okej med ett lager oxå.
Formulan var ganska bra och det torkade väldigt snabbt!:)

Flaskan och naglarna:

Naglarna:



Senare målade jag på ett lager Seshe Vite och då såg det ut så här:



En extremt vacker färg nu till vår!
Jag rekomenderar den starkt!:D

Lavender Blue: 10/10 poäng!
Seche Vite top coat: 10/10 poäng!

Puss o Kram♥

-Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0