My favorite designs-2011

Hejhej!
Nu ska jag visa er mina topp 10 snyggaste designen som jag har gjort i år!
Jag satt oxå in två designer som inte jag har gjort, en från Bella och en från Annie!

10. Purple Abstract
9. Christmas Mani

8. Pink leopard
7. Cookies for santa!
6. Christmas lights
5. En design från Bella

4. Flower power av Annie, en av hennes snyggaste designer tycker jag!

3. Pink snowglobe som jag gjorde i början av December(tror jag)
2. Birthday cupcakes



1. The it-girl on ice som jag gjorde för bara några veckor sedan!
Vilken tycker ni var snyggast?
Puss o Kram♥
-Emmy

Kommentarer
Postat av: adriana

Hej:) De finns fler sätt att måla fint på naglarna, en av dom är att använda vanliga akvarell färger, smal pensel och sen ha på en genomskinlig nagellack eller så kan man oxå använda vanliga färg pennor och måla på naglarna:) de är ganska lätt faktiskt, har provat lite :)

Här får du en sida, Beata målar nästan bara med Akvarell på naglar så du kanske får nån inspiration av hennes sida :)

MVH Adriana Groblica



http://www.finanaglar.eu/forlangning-naglar-mora/

2012-01-03 @ 01:33:14
URL: http://adrriiana.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0