Nailpolish, nail polish, nail polish!

Detta fick jag av Annie och Lydia igår:

Ett jätte snyggt neon lack från Kleancolor, som är tydligen en väldigt omtyckt märke:)

En riktigt fin skimrigt lime grön färg från Sally Hansen Xtreme Wear! Har nr. 260 och heter Lvy League.
 Påminer mig om lime!(?)^^

Ett super snyggt Gul/Guld "Milani" 3D Holographic lack nr. 510, Det kommer att bli riktigt kul att testa!

↑2 st OPI↑
Ett från Serina Williams collectionen som jag har önskat mig ända sen dom kom ut(tror jag)!:D
"Servin Up Sparkle" och "Louver me Louver me not" som jag tror tillhör deras Tour de France collection(?)


En jätte söt lack från Spoiled som heter "Trust fund Baby" Kul namn:p.
Min nya favorit kanske!? Tyckte att den ser så fin och kul ut!

Sesta lacket jag fick var en från Color Club(en stor) som heter "Alias" en type lila grön skrimrig färg!:p

Och senad fick jag en present som inte var ett nagellack, nämligen en "Juciy Couture" Halsband!
 Den är jätte söt och jag älskar den så mycket!:


Taxk igen Annie och Lydia för det fina presenterna och en jätte trevlig kväll!!!

Puss o Kram!♥

-Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0