Tomorrow

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en riktigt trevligt nyår!
Det har jag och nu sitter jag i sofan och kollar på nån film:)
Så imorgon ska jag göra en massa!:
1. Vakna tidigt(typ 9 eller 10), varför förstår ni om ni läser vidare.
2. Köpa femte säsongen av Desperate housewives på Åhléns.

3. Köp ingredinser till cupcakes på ICA.
4. Åk hem och gör capcakesen.
Inte riktigt så här men;):

5. Titta lite på Desperate housewives.
6. Jobba med Matte och Fysik läxa
7. Måla en ny design
8. Blogga
9. Titta på lite mer Desperate housewives(haha:D)
Sedan vet jag inte mer:)
Puss o Kram♥
Bloggar mer imorn!
-Emmy

Kommentarer
Postat av: Molly

Åh, cupcakes! :DD

2012-01-02 @ 00:16:10
URL: http://mollyboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0